Foutje, bedankt!
Foutje, bedankt!
Ik kreeg deze melding, zag naderhand dat je het topic verwijderd had, niks aan de hand, maar er zit een fout in.
Er staat namelijk niet in wie er nou wel kunnen reageren. Terwijl dat volgens mij wel in die zin hoort te staan.
Er staat namelijk niet in wie er nou wel kunnen reageren. Terwijl dat volgens mij wel in die zin hoort te staan.
Informatie
Sorry, alleen kunnen reageren op berichten in dit forum
Suzannapaulowna!
-

Suzanne - Berichten: 1015
Ik kreeg de melding toen ik zojuist wilde reageren op jou ''Vijfde bericht''. Ik wilde een reactie geven; Gelukkig, Fok kan tellen!
Toen kreeg ik deze melding, later zag ik dat het topic verwijderd was, waarschijnlijk had het daar iets mee te maken
Maar je heb gelijk, ik zal je niet meer lastig vallen met foutmeldingen
K ga boodschappen doen, Ajuu!
Toen kreeg ik deze melding, later zag ik dat het topic verwijderd was, waarschijnlijk had het daar iets mee te maken
Maar je heb gelijk, ik zal je niet meer lastig vallen met foutmeldingen
Suzannapaulowna!
-

Suzanne - Berichten: 1015
Regel 789 van het bestand lang_main.php in de language-directory:
Hierzo (het Klimop-forum) is deze te vinden in de volgende map: forum/language/lang_english/. Bij Waterscouting.com zal het laatste stukje lang_english waarschijnlijk lang_dutch zijn.
- Code: Selecteer alles
$lang['Sorry_auth_reply'] = 'Sorry, alleen %s kunnen reageren op berichten in dit forum';
Hierzo (het Klimop-forum) is deze te vinden in de volgende map: forum/language/lang_english/. Bij Waterscouting.com zal het laatste stukje lang_english waarschijnlijk lang_dutch zijn.
-

Geert - Berichten: 6715
- Scouting groep: Klimop & Zeilschool SN
Ik wilde eens gaan kijken of er nog leuke vragen bij de FAQ's zaten, maar wat zag ik... dit dus: (Foutje?)
Warning: main(./language/lang_dutch/lang_FAQ.php) [function.main]: failed to create stream: No such file or directory in /www/htdocs/bach/forum/faq.php on line 59
Warning: main() [function.main]: Failed opening './language/lang_dutch/lang_FAQ.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /www/htdocs/bach/forum/faq.php on line 59
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/htdocs/bach/forum/faq.php:59) in /www/htdocs/bach/forum/includes/page_header.php on line 507
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/htdocs/bach/forum/faq.php:59) in /www/htdocs/bach/forum/includes/page_header.php on line 509
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/htdocs/bach/forum/faq.php:59) in /www/htdocs/bach/forum/includes/page_header.php on line 510
-

Kis - Berichten: 981
- Scouting groep: Musinga-Rijn Wageningen
Kis schreef:Ik wilde eens gaan kijken of er nog leuke vragen bij de FAQ's zaten, maar wat zag ik... dit dus: (Foutje?)
Warning: main(./language/lang_dutch/lang_FAQ.php) [function.main]: failed to create stream: No such file or directory in /www/htdocs/bach/forum/faq.php on line 59
Warning: main() [function.main]: Failed opening './language/lang_dutch/lang_FAQ.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /www/htdocs/bach/forum/faq.php on line 59
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/htdocs/bach/forum/faq.php:59) in /www/htdocs/bach/forum/includes/page_header.php on line 507
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/htdocs/bach/forum/faq.php:59) in /www/htdocs/bach/forum/includes/page_header.php on line 509
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/htdocs/bach/forum/faq.php:59) in /www/htdocs/bach/forum/includes/page_header.php on line 510
Is een standaard 'feature' hier.
cees schreef:Is er een legenda waar staat wal al die knipperende bootjes betekenen?
Nope, maar er iets vrij makkelijk achter te komen.
-

Geert - Berichten: 6715
- Scouting groep: Klimop & Zeilschool SN
Geerdt schreef:cees schreef:Is er een legenda waar staat wal al die knipperende bootjes betekenen?
Nope, maar er iets vrij makkelijk achter te komen.
die staat toch onder elke pagina
-

Querrie - Berichten: 2052
- Scouting groep: Musinga - Rijn Wageningen
Op de begin pagina stond vandaag het volgende:
3 gasten online
4 geregistreerd lid online, Dimitri
Terwijl op dat moment alleen Dimitri online was volgens de forum pagina
3 gasten online
4 geregistreerd lid online, Dimitri
Terwijl op dat moment alleen Dimitri online was volgens de forum pagina
Mijn vingers tikken sneller dan mijn hersens kunnen bijhouden
-

cees - Berichten: 211
- Scouting groep: BIM-Bakenessergroep
Geerdt schreef:Kis schreef:Ik wilde eens gaan kijken of er nog leuke vragen bij de FAQ's zaten, maar wat zag ik... dit dus: (Foutje?)
Is een standaard 'feature' hier.
En het is zowaar opgelost! Thanks to Geerdt!
Geen zeeman kan varen, zonder kompas,
geen schipper kan zingen, zonder zijn glas!
geen schipper kan zingen, zonder zijn glas!
-

Fok! - Groepsmoderator
- Scouting groep: Vita Nova, Schagen
ik zie dit de hele tijd
zou het ook kunnen omdat de server van wesley het niet doet
http://wesley.shacknet.nu/
-

Querrie - Berichten: 2052
- Scouting groep: Musinga - Rijn Wageningen
Ik heb er geen last van. Bij mij doet ie het gewoon!
Vaag?!
Overigens al deze plaatjes zijn als het goed is gehost op de Waterscouting.com server en dus intern. Niet extern bij Wesley of Geerdt.
Vaag?!
Overigens al deze plaatjes zijn als het goed is gehost op de Waterscouting.com server en dus intern. Niet extern bij Wesley of Geerdt.
Take time to smell the flowers on your way of life!
-

Dwergje - Berichten: 6305
- Scouting groep: NTC RA 9 Lek- en IJsselstreek