FAQ Zoeken Forum regels Registreren Aanmelden

Forumindex Watersport Overig

Het is momenteel Ma 28 Mei, 2018 03:28
Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Bekijk je eigen berichten
Bekijk onbeantwoorde berichten
Bekijk actieve onderwerpen

Aanmelden  •  Registreren

Gloedjenieuwe waterkaarten online - MarinePlan

Gloedjenieuwe waterkaarten online - MarinePlan

Berichtdoor wesko » Vr 18 Mei, 2018 18:13

In de watersport zie ik regelmatig mensen vragen naar een routeplanner voor boten. Zelf heb ik van alles geprobeerd en alles is eigenlijk verre van ideaal. Dus dan denk je: ik maak het zelf wel. Welke kaart? Alle kaarten zijn onzin voor waterwerk (ANWB is gewoon een papieren kaart die meeschuift en lelijk inzoomt, alle andere kaarten zijn wegenkaarten), dus weet je wat, ik maak ook wel een kaart. Dat heb ik geweten.

Na heel wat jaren knokken is het bijna zover. De kaart is af, de routeplanner doet het uit de kunst (met alle toeters en bellen) en de website is in de lucht. De NavKid Android App is in alfa-status en wordt dit jaar verwacht. De routeplanner komt binnenkort online zodat je zelf voor je eigen schip met je eigen wensen de route kunt plannen. Diepgang, hoogte, of je de mast wilt laten zakken, wat je wilt vermijden, alles zit er in.

Ik wilde iedereen hier vragen om te kijken of de waterkaart klopt. Sleep de kaart naar je favoriete stek en graag doorgeven of iets niet in orde is.

Link: http://www.marineplan.com/mapdemo/
Gebruikers-avatar
wesko

Scouting groep: Mees Toxopeus, Beverwijk

Terug naar Overig