FAQ Zoeken Forum regels Registreren Aanmelden

Forumindex Waterscouting.com Mededelingen Sitecrew Frontpage

Het is momenteel Zo 22 Okt, 2017 01:47
Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Bekijk je eigen berichten
Bekijk onbeantwoorde berichten
Bekijk actieve onderwerpen

Aanmelden  •  Registreren

[Kever] ook wel bug genoemd

[Kever] ook wel bug genoemd

Berichtdoor meneer_ei » Vr 18 Mrt, 2005 03:02

Ik heb er weer een te pakken, maar ik was benieuwd of jullie er ook last van hebben, of dat het misschien aan me brakke resolutie ligt.

Als ik in het menu op de frontpage naar "Leiding & Bestuur" ga, en vervolgens op "Trainingen" klik, dan krijg ik iets dat in het begin best grappig lijkt, maar naar mate ik het niet kan aanklikken wordt het steeds problematischer.

Ik wil gewoon op "Start/Programmatraining" klikken, maar de mouseover zorgt ervoor dat het gedeelte tekst waarop ik wil klikken dik wordt. Op zich niet erg, maar de tekst verspringt op dat moment dusdanig omhoog, dat me muisaanwijzer niet meer boven het stukje tekst zit, en ik er niet meer op klikken kan. Wil ik het weerr aan klikken, wordt de tekst normaal, en verdwijnt weer een regel lager. Je snapt natuurlijk wel dat ge-heen-en-weer best grappig kan zijn, maar ik wilde nou wel weten wat er staat :P

Hebben meer mensen hier nou ook last van?

PS.: het is me uiteindelijk toch nog gelukt :P

[edit]en ik kwam aldaar nog een schoonheidsfoutje tegen! Op dit brakke bakkie heb ik echter geen mogelijkheid om van een bmp een gif of jpg te maken, dus ik hoop dat iemand anders dit voor me wil doen - helemaal onderaan de pagina is het blauwe kader een beetje raar: Frontpage>Leding&Bestuur>Start/Programmatraining >> helemaal onderaan, laatste kader ;)[/edit]
Laatst gewijzigd door meneer_ei op Vr 18 Mrt, 2005 03:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
Assumptions are the mother of all fu*k-ups...
Gebruikers-avatar
meneer_ei

Scouting groep: SCAP (Anna Paulowna), INKA (Den Helder), Jutters Willemsoord (Den Helder)

Re: [Kever] ook wel bug genoemd

Berichtdoor Henk Poley » Vr 18 Mrt, 2005 09:44

meneer_ei schreef:Hebben meer mensen hier nou ook last van?

Ja, maar kan worden opgelost hoor.
Laatst gewijzigd door Henk Poley op Vr 18 Mrt, 2005 09:45, in totaal 2 keer gewijzigd.
“If you want to build a ship, don't drum up people together to collect wood and don't assign them tasks and work, but rather teach them to long for the endless immensity of the sea” - Antoine de Saint-Exupéry
Gebruikers-avatar
Henk Poley
Sitecrew

Scouting groep: Vita Nova

Terug naar Frontpage