FAQ Zoeken Forum regels Registreren Aanmelden

Forumindex Waterscouting.com Mededelingen Sitecrew Frontpage

Het is momenteel Zo 22 Okt, 2017 01:55
Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Bekijk je eigen berichten
Bekijk onbeantwoorde berichten
Bekijk actieve onderwerpen

Aanmelden  •  Registreren

Nieuwe frontpage

Berichtdoor dconel » Di 30 Jun, 2009 17:08

Rob schreef:4 1/2 jaar stond mijn oude frontpage nog online, zonder dat er ooit iemand wat aan gedaan heeft, volgens mij loop je dan gewoon 4 jaar achter, en dan vraag je aan mij me te bewijzen????

Van harte gefeliciteerd, maar toch schiet die opmerking bij mij in het verkeerde keelgat.
Gebruikers-avatar
dconel

Scouting groep: Scouting Hank

Berichtdoor Rob » Di 30 Jun, 2009 20:32

Als je je nou nader verklaart, kunnen we er misschien over praten/discusseren.
Zeilen is mijn lust, zeilen is mijn leven,
maar had ik geld gehad, dan was ik thuis gebleven.
Gebruikers-avatar
Rob

Berichtdoor sliefzeilertje » Do 02 Jul, 2009 08:28

Rob schreef:4 1/2 jaar stond mijn oude frontpage nog online, zonder dat er ooit iemand wat aan gedaan heeft, volgens mij loop je dan gewoon 4 jaar achter, en dan vraag je aan mij me te bewijzen????

Nee, want ik weet donders goed wat je allemaal voor Waterscouting.com gedaan hebt, maar wat ik wel fijn zou vinden is dan ook wat respect voor andersmans prestaties in de tussentijd. Hoewel er aan het uiterlijk van waterscouting.com niks is veranderd, is de inhoud wél ontzettend veranderd.

En intussen heeft 4,5 jaar wachten wél een hele mooie frontpage opgeleverd.
Oké, het gaat niet zo snel als met één persoon iets bouwen, omdat je rekening dient te houden met meerdere teams, maar persoonlijk kan ik me niet zo storen aan het feit dat het zo lang geduurd heeft, als in de tussentijd de inhoud (waar de frontpage mijns inziens om draaid) wél verviervoudigd is.
"Zeg maar ja tegen 't leven, anders zegt 'r 't leven nog nee!"
Gebruikers-avatar
sliefzeilertje

Scouting groep: Johan & Cornelis de Witt, Dordrecht

Berichtdoor Rob » Do 02 Jul, 2009 20:59

Ik heb ooit WS.com opgezet met het idee er de site van en voor en door waterscouts van te maken. Ik heb/had persoonlijk weinig zin om alle lappen tekst in HTML om te gaan zetten, vandaar dat ik toen het CMS systeem voor WS.com gemaakt heb. De teksten die inmiddels op de site staan overtreffen werkelijk alle verwachtingen toen der tijd. En daarvoor ook echt mijn complimenten! Hetzelfde overigens voor de meetings etc.!

Wat mij gewoon ontzettend irriteert is het brutale gedrag van het team toen destijds, er waren daar bepaalde mensen (Namen maar weggelaten) die zeiden dat het huidige systeem, de opbouw van het menu en de gehele site allemaal "te simpel" waren. Alles moest toen ineens op jullie manier, mijn update, die de Frontpage in zijn oude vorm nog een stuk verbeterd had, vooral de laadtijd, werd geweigerd.... (Nouja op jullie manier kon het, dus met een half jaar testdraaien op een server, ik laat niets een half jaar testen wat ik in een week maak en waarvan ik de garantie durf te geven dat het 99% foutloos was) Ik vind het dan een beetje jammer dat die mensen er 4 jaar over doen, om met een standaard CMS een nieuwe frontpage te maken.

Dat bedoel ik ook met die 4 jaar achterstand. Iedereen die het toen allemaal beter wist, mag zich schamen. Die riepen toen dat ze het allemaal wel konden, en daar is helemaal niets van terecht gekomen, maar als ik dan zeg dat ik de banner wat te onprofessioneel vind, ben ik ineens on-subtiel.....

Dus alle tekstschrijvers, voel je niet aangesproken, de inhoud die WS.com op dit moment heeft is aan jullie te danken!
Zeilen is mijn lust, zeilen is mijn leven,
maar had ik geld gehad, dan was ik thuis gebleven.
Gebruikers-avatar
Rob

Vorige

Terug naar Frontpage