FAQ Zoeken Forum regels Registreren Aanmelden

Forumindex Activiteiten Het Verslag

Het is momenteel Do 13 Dec, 2018 20:29
Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Bekijk je eigen berichten
Bekijk onbeantwoorde berichten
Bekijk actieve onderwerpen

Aanmelden  •  Registreren

Zuwaka 2008! Pinksterweekend!

Berichtdoor Sk8rBoY » Do 15 Mei, 2008 22:47

[Sk8r-edit] Zo deze activiteit is ook weer voorbij voor dit jaar, enkele reis verslag dus! [/Sk8r-edit]
as finishing touch God created the DUTCH
Gebruikers-avatar
Sk8rBoY

Scouting groep: scouting oostburg

Berichtdoor De Stijger » Vr 16 Mei, 2008 15:45

Ik snap je post niet?
Pampusgroep Muiden
Gebruikers-avatar
De Stijger

Scouting groep: Staf Pampusgroep Muiden

Berichtdoor Rory » Vr 16 Mei, 2008 15:55

Als een activiteit voorbij is, wordt deze verplaatst van het Scoutiviteiten forum naar het Verslag forum door een moderator. Vandaar. :wink:
Gebruikers-avatar
Rory

Scouting groep: St. Martinus, Zaltbommel

Berichtdoor chrisy » Vr 16 Mei, 2008 17:08

oke kan best dat ik dat ben :lol: jammer dat ik jou niet heb gezien heb wel een blauwe valk zien varen maar ZuWaKa 2008 is cker wel geslaagtik heb nou al zin ikn volgens jaar

jammer dat de p&e 10e is geworden :P

ik heb trouwens zelf weinig foto's gemaakt was veelte druk bezig met anderen dingen ben ik trouwens meestal bij scouting :P

trouwens wel jammer dat me kist er na 7 uur al mee nokt maar wel handig dat de p&e altijd naast de agegraat staat dus klon ik hem opladen :lol: maar dat hij maar 7 uur mee gaat komt omdat dat ik hem meestal voluit hebt staan en dan verbruikt me radio 6 ah dus ff een snel reken sommentje is 43ah gedeeld door 6ah is 7 uur :? maar ik ga voor zomerkamp en volgens jaar zuwaka een externe accu bak bouwen in een bierkratje met 2 43 ah accu er in dan heb ik dus 3 43 ah accu's goed voor 129 ah dus dat gaat dan ong. 21.5 uur mee en dat is dan wel genoeg :P
Gebruikers-avatar
chrisy

Scouting groep: paltz en eemgeuzen Soest

Berichtdoor De Stijger » Ma 19 Mei, 2008 22:12

Afbeelding
Leuk bootje van jullie... :P
(Op de achtergrond de Bloys van Treslong)

Jemoeder was aanwezig, als boot en als STICKERS
Afbeelding

Schouw 24
Afbeelding

Race
Afbeelding
Afbeelding

Vlet vs Big Brother (Jan Krul)
Afbeelding

BMer Chillfactor 105
Afbeelding

In sleep achter de valk
Afbeelding

Perfectly balanced
Afbeelding

CL werd 13/13.

Ach.. Het gaat niet om het winnen maar om het meedoen! En bij de senioren is de sfeer vooral het leukste, het is enorm gezellig op het seniorenterrein. Chrisy wanneer word jij wv?
Laatst gewijzigd door De Stijger op Ma 19 Mei, 2008 22:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
Pampusgroep Muiden
Gebruikers-avatar
De Stijger

Berichtdoor Goat » Di 20 Mei, 2008 07:52

JW werd 1/13, maar het leukste vond ik wel van het ZuWaKa is gewoon het contact onderling ^^ Dat er nu ineens geen tenten meer platgegooid werden (zo 3 jaar geleden door wat witte tenten links van ons, geen idee wie dat waren o.o) en andere rottigheden (behalve een geusje die werd gejat door de Karel Doorman, maar dat zal dan wel weer, we hebben die gewoon terug gekregen..)

Nou ja, zeer mooi dit keer ^^ Ik was wel nogal verbrand o.o
Gebruikers-avatar
Goat

Scouting groep: Jan Wandelaar -zeeverkenners-

Berichtdoor De Stijger » Wo 21 Mei, 2008 18:56

Witte tenten links van jullie?
Dat zouden wij best wel kunnen zijn geweest. Er stond een Peugeot 106je en een grijze combicar.

Mn broer heeft erg veel lol gehad met de Jan Wandelaar (wv).

Verbrand?
... Heb er tijdens zuwaka helemaal geen last van gehad, maar tot de woensdag bepaalde kledingsstukken niet comfortabel kunnen dragen :twisted: .

Doet me goed dat weer 'ns een groep uit Flevoland heeft gewonnen... :idea:
Laatst gewijzigd door De Stijger op Wo 21 Mei, 2008 19:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
Pampusgroep Muiden
Gebruikers-avatar
De Stijger

Berichtdoor Goat » Wo 21 Mei, 2008 21:25

Tja, voor ons eigenlijk ook wel xD Voor de rest hadden wij alleen die Strijdwagenrace (op geluk echter..) en een zeilwedstrijd (de 1e, óók op geluk o.o) gewonnen..

Ik was ontzettend verbrand aan m'n armen, de dag na ZuWaKa moest ik gelijk vanuit Zeewolde naar Groningen om een museum te bezoeken, toen werd ik een partij bij de arm gegrepen o.o Best wel auw..

Onze WV? Daar zit mijn broer ook bij, de énigste met een grasmat op de kin van de hele kamp, ook wel omgeroepen om een scheerapparaat te gebruiken over Radio ZuWaKa, best wel droog xD Het schijnt dat het bij de WV ontzettend gezellig was..

Wij waren de groene tenten met een ENORME legertent (voor de leiding + kookzut) en een witte aanhanger met daarop PBAV, en een vagelijke strijdvaandel bij de ingang van het kamp o.o Een meute random tentjes zaten rechts van ons met een lange legertent wat leek op die van de oorlog o.o
Gebruikers-avatar
Goat

Scouting groep: Jan Wandelaar -zeeverkenners-

Berichtdoor chrisy » Do 22 Mei, 2008 17:20

jah dats idd onze sleper :P
hij wel leuk ja behalve de motor die het soms begeeft en met de sleper wedstrijd ook :( nieuwe maarjah daar hebben we geen geld voor :(

ik word hellaas pas over anderhalf pas wv :( boee
heb der nou al zin in

verbrand :? ik ben heel ZuWaKa niet verbrand en heb me ook helemaal niet ingesmeerd en ben egt hegantische bruin geworden maar het *** is ben nu alweer aant vervellen en daar gaat het bruin :?

heeft trouwens iemand nog een foto gemaakt van onze woonkamer(vlot)
heb der geen foto van gemaakt heb zoieso geen foto's gemaakt :P maar wil der graan een foto van hebben :P
Gebruikers-avatar
chrisy

Scouting groep: paltz en eemgeuzen Soest

Berichtdoor dikkie » Wo 18 Feb, 2009 14:49

Heel heel laat reactie - maar grasmat was er ook. Ik dus. Als Wv-er. Ik zal eens in het foto-archief kijken of ik plaatjes van het vlot heb ;)

Heb me zeker wel vermaakt daar, alleen jammer dat de Fokke/ScottishMaiden niet mee kon vanwege onderhoud. Dan maar met vletten he.
Werk is heilig, raak het daarom niet aan.
Gebruikers-avatar
dikkie

Scouting groep: Scouting LAROS

Vorige

Terug naar Het Verslag