FAQ Zoeken Forum regels Registreren Aanmelden

Forumindex Activiteiten Het Verslag

Het is momenteel Zo 16 Dec, 2018 20:39
Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Bekijk je eigen berichten
Bekijk onbeantwoorde berichten
Bekijk actieve onderwerpen

Aanmelden  •  Registreren

Hike & Seek 2010 - 19, 20 en 21 maart 2010 - Ommen

Re: Hike & Seek 2010 - 19, 20 en 21 maart 2010 - Ommen

Berichtdoor Fok! » Ma 22 Mrt, 2010 16:19

De organisatie (op hun site) schreef:Bij het opruimen van de kampeerboerderij zijn we weer een aantal achtergelaten dingen gevonden:

Afbeelding

- mountainbike/fietsschoenen incl blauwe sokken
- een roze washandje
- een self inflatable kussen
- een zaklampje
- setje imbussleutels (niet compleet)
- zwarte jas
- Rabobank random reader
- groen riempje
- bruine matrashoes
- blauwe hoes voor slaapzak Lafuma

Verder gevonden, niet op de foto:
- een gele tent (opgezet achtergelaten)

Mocht je de eigenaar van een van deze dingen zijn, en het terugwillen, neem dan even contact op via info@hikeandseek.nl

Wie laat nou in hemelsnaam z'n tent achter??? :?
Geen zeeman kan varen, zonder kompas,
geen schipper kan zingen, zonder zijn glas!
Gebruikers-avatar
Fok!
Groepsmoderator

Scouting groep: Waterscouting Vita Nova, Schagen

Berichtdoor sjef » Ma 22 Mrt, 2010 16:24

Jep, ik sluit me bij MB aan, met de verkeerde keuze voor de vrijdagavond. Maar vooral de slechte voorbereiding vooraf. Dit jaar geen 'snode-plannen' gedaan (Team CQ knows) wat Cassie en zijn compadre wel gedaan hebben. Met die wetenschap van de stuw hadden we hele andere keuzes gemaakt.

Team Foetsie en Team Ondersteuning gefeliciteerd met jullie resultaat. En natuurlijk ook zeker het team Gluijptijgert, die hadden ook een zeer respectabele score!
Goed op Drijf!

Mijn lijfspreuk.... Een fout in het verleden, is een wijsheid voor de toekomst....................................................................................... als je er iets van leert..
Gebruikers-avatar
sjef

Scouting groep: Dr. A.F. Philipsgroep Eindhoven

Berichtdoor FW&K » Ma 22 Mrt, 2010 17:36

Geert schreef:Over S2 (hoe heten de jaren 2010-2019) twijfel ik nog.

Volgens ons is dat niet officieel vastgesteld.

Rory schreef:Net even onze tracklog uit de gps gehaald en de teller is blijven steken op 59,0 km.

Nice! Mijn voeten voelen zich vandaag een stuk beter in sneakers. Het lopen gaat nog wel een beetje kreupel maar over het algemeen hoor je mij niet klagen.
"Nee, je zou niet zeggen dat hij ooit bij de scouting is geweest" - Pater Moeskroen
Gebruikers-avatar
FW&K

Scouting groep: Musinga-Rijn Wageningen, Martinistam Groningen

Berichtdoor Rory » Ma 22 Mrt, 2010 18:15

Bij S5 (hoeveel megapixels is het menselijk ook, als je dit zou vergelijken met een camera), was antwoord A 15 tot 567 megapixels, maar wij vonden ook de nodige bronnen die 576 megapixels gaven...
(Daarnaast ook wat bronnen die meer in de buurt van 20 mexapixels zaten, dus toch voor A gekozen)

Bij S7, hoe laat het op de maan is, weet ik niet meer wat we als antwoord gestuurd hebben. De opties waren:
- dezelfde tijd als GMT
- de maan heeft zijn eigen tijd
- de maan heeft geen tijd

Qua lopen is het hier in lage schoenen nog niet comfortabel. De plekken waar mijn hakken geen bovenste laag huid meer hebben, schuren dan precies langs de rand van je schoen.
Gisterenmiddag tot avond nog even langs een verjaardagsfeestje geweest waar het thema 'opa en oma' was, daar viel ik ook niet uit de toon met mijn kreupel lopen. ;-)
Gebruikers-avatar
Rory

Scouting groep: St. Martinus, Zaltbommel

Berichtdoor FW&K » Di 23 Mrt, 2010 09:58

Ghe.. _O-

De scorelijsten staan inmiddels online. Leuk om even de rondjes van anderen aan te kijken. Rory, meesterlijke route had je uitgewerkt! :mrgreen: Door onze keuze van vrijdagavond hebben we zaterdag een puike tocht kunnen maken langs overige supercheckpoints. Valkuilen blijven die antwoorden op de strikvragen waar je nooit 100% zeker van bent.
"Nee, je zou niet zeggen dat hij ooit bij de scouting is geweest" - Pater Moeskroen
Gebruikers-avatar
FW&K

Berichtdoor Geert » Di 23 Mrt, 2010 10:41

Mooie lijstjes!
Jammer om te zien dat we vier supercheckpoints fout hebben beantwoord en door treuzelen van een Seekersgroepje op een paar seconden toch een spot gekregen hebben, maar dat hoort bij het spel. Met onze route was ook niks mis, volgende keer iets harder lopen in het begin om wat extra checkpoints mee te kunnen pakken.

@Fwenk: jullie hebben wel een mooie gelukje gehad met 3 geenpapier-smsjes!
Gebruikers-avatar
Geert

Scouting groep: Klimop & Zeilschool SN

Berichtdoor Rory » Di 23 Mrt, 2010 10:46

Wij hadden helaas toch ook nog 3 fouten in de supercheckpoints zitten.

Die geenpapier-smsjes, waren de checkpoints daar in het zuid-oosten. Het scheen dat sommige groepjes een smsje hebben gehad waar in stond dat er in die hoek een aantal checkpoints vervallen waren, wij hebben dat alleen nooit ontvangen...
Na 2 geenpapier-smsjes daar, toch maar even met de organisatie gebeld en toen bleek dat ze weg waren gehaald.

Het blijft toch lastig om alle supercheckpoints goed te beantwoorden, zelfs met twee TIP's thuis...
Gebruikers-avatar
Rory

Scouting groep: St. Martinus, Zaltbommel

Berichtdoor FW&K » Wo 24 Mrt, 2010 18:01

Geert schreef:@Fwenk: jullie hebben wel een mooie gelukje gehad met 3 geenpapier-smsjes!

Dat is juist ongeluk, want je staat wel eerst 10 minuten te kijken, GPS te controleren, omschrijving te zoeken. In die tijd loop je ook meer risico gepakt te hebben.
Gebruikers-avatar
FW&K

Vorige

Terug naar Het Verslag