FAQ Zoeken Forum regels Registreren Aanmelden

Forumindex Activiteiten Het Verslag

Het is momenteel Do 13 Dec, 2018 19:47
Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Bekijk je eigen berichten
Bekijk onbeantwoorde berichten
Bekijk actieve onderwerpen

Aanmelden  •  Registreren

Merwede Trinity Cup 2009, 18 - 20 september

Berichtdoor Seb » Di 22 Sep, 2009 10:59

BJ schreef:Voor de liefhebbers: de uitslagen staan op de MTC site. Let vooral even op het marginale verschil tussen de 2e en 3e plaats bij de heren... :P

Ik weet niet of je toevallig van stuurboord bent, maar vrijdagavond heeft er wel een dubieuze actie plaatsgevonden. Die tweede plaats hebben we toen dus cadeau gedaan achteraf gezien...
Gebruikers-avatar
Seb

Scouting groep: Tasmania

Berichtdoor mart » Di 22 Sep, 2009 11:07

DEbootsman schreef:Ik vind het knap dat "Gelijk maar toch Gaos" bijna 24 uur over de 2 kilometer heeft gedaan :P

zouden ze straftijd hebben gehad?
[b]Don't make me mad. I'm running out of places to hide the bodies.[/b]
Sarcasm is just one more service I оffer.
Gebruikers-avatar
mart

Scouting groep: Triton scouting

Berichtdoor Geert » Di 22 Sep, 2009 11:40

Die tweede plek van dit jaar is ook langzamer dan die van vorig jaar, voor volgend jaar moeten we toch eens gaan trainen...
Gebruikers-avatar
Geert

Scouting groep: Klimop & Zeilschool SN

Berichtdoor Geertrui » Di 22 Sep, 2009 15:18

Geert, je zou Geert niet zijn als je niet elk jaar zou roepen dat je volgend jaar gaat trainen... ;)
"Nicht der Wind, sondern das Segel bestimmt die Richtung"
Gebruikers-avatar
Geertrui

Berichtdoor Mike » Di 22 Sep, 2009 16:27

Op MTC hebben we al even met 1 van de Klimop Loodsen staan praten om volgend jaar een keertje gezamelijk in Utrecht te gaan trainen, lijkt me gezellig..

Verder vind ik het wel jammer te lezen dat Tasmania ons de 2 kado heeft gedaan, dat allemaal omdat we opnieuw gestart zijn omdat er een riem brak... lijkt me een eerlijkere en leukere wedstrijd als iedereen zn best kan geven... Maar ieder daar zijn eigen mening over...
"Een zeil zetten kan iedereen, om het te bergen is een zeiler nodig"
Gebruikers-avatar
Mike

Scouting groep: SeaLions

Berichtdoor Seb » Di 22 Sep, 2009 18:02

Mike schreef:Op MTC hebben we al even met 1 van de Klimop Loodsen staan praten om volgend jaar een keertje gezamelijk in Utrecht te gaan trainen, lijkt me gezellig..

Verder vind ik het wel jammer te lezen dat Tasmania ons de 2 kado heeft gedaan, dat allemaal omdat we opnieuw gestart zijn omdat er een riem brak... lijkt me een eerlijkere en leukere wedstrijd als iedereen zn best kan geven... Maar ieder daar zijn eigen mening over...

Vooropgesteld, we nemen het jullie niet kwalijk. Maar je weet ook dat de eerste slagen bij een start funest zijn voor je riem. Dat je dan toch tot het uiterste gaat is een beetje je eigen risico. Als het halverwege gebeurt stop je ook niet.

Het is zeker een toffe wedstrijd geweest. Jammer dat 4 van onze 6 roeiers niet geslapen hadden omdat ze 's nachts aan het varen waren. We waren al misselijk en gaar toen we bij de start aankwamen :-P Onder normale omstandigheden hadden we best wel 4 seconde sneller kunnen roeien.

Maar goed, waar blijven de foto's van onze vuurwerkshow, filmpjes van de 500 meters en dat soort dingen? Blijft opvallend stil...
Gebruikers-avatar
Seb

Scouting groep: Tasmania

Berichtdoor Esgo!!!!! » Di 22 Sep, 2009 19:36

(het filmpje van vorig jaar moet ook nog online blijven :X)
!!!!HATSEFLATS!!!!
Gebruikers-avatar
Esgo!!!!!

Scouting groep: Martinistam maar Musinga-Rijn'er in hart en nieren

Berichtdoor ratjuh » Di 22 Sep, 2009 19:37

DEbootsman schreef:Ik vind het knap dat "Gelijk maar toch Gaos" bijna 24 uur over de 2 kilometer heeft gedaan :P

We hadden vrijdagavond maar 7 man om te roeien(met 2 boten) dus hebben we 1 boot achter gelaten en zijn we maar met 1 boot gegaan...

Daardoor hadden we met de "gelijk maar toch gaos" geen tijd neer kunnen zetten(nouja, 24uur dan...)
A.K.A. Dennis
Gebruikers-avatar
ratjuh

Scouting groep: Musinga-rijn / Leiding Dolfijntjes

Berichtdoor Geert » Di 22 Sep, 2009 19:39

Mike schreef:Op MTC hebben we al even met 1 van de Klimop Loodsen staan praten om volgend jaar een keertje gezamelijk in Utrecht te gaan trainen, lijkt me gezellig..

Dat plan was er vorig jaar ook al, je weet hoeveel daar van terecht is gekomen. Wat Geertrui zegt klopt helemaal...
Gebruikers-avatar
Geert

Berichtdoor BJ » Wo 23 Sep, 2009 09:26

@Seb: er staat inmiddels een fotolink op de MTC site, ik weet niet wat er verder nog gaat komen. Filmpje zit er dit jaar niet in heb ik begrepen...
Het leven is er niet om van te genieten, maar om te worden verdragen en te weerstaan.
BJ

Scouting groep: Admiraliteit 12

Berichtdoor Mike » Wo 23 Sep, 2009 10:01

Seb schreef:

Vooropgesteld, we nemen het jullie niet kwalijk. Maar je weet ook dat de eerste slagen bij een start funest zijn voor je riem. Dat je dan toch tot het uiterste gaat is een beetje je eigen risico. Als het halverwege gebeurt stop je ook niet.

Het is zeker een toffe wedstrijd geweest. Jammer dat 4 van onze 6 roeiers niet geslapen hadden omdat ze 's nachts aan het varen waren. We waren al misselijk en gaar toen we bij de start aankwamen :-P Onder normale omstandigheden hadden we best wel 4 seconde sneller kunnen roeien.

Maar goed, waar blijven de foto's van onze vuurwerkshow, filmpjes van de 500 meters en dat soort dingen? Blijft opvallend stil...

Dat is zeker waar maar de riemen hebben tot nu toe alle trainingen ook volgehouden dus je gaat er niet vanuit..

Zeker jammer, dat jullie zoveel mensen hadden die niet fit waren... Wij hadden dan maar 1 zieke verder waren we wel fit.. lijkt me mooi om volgend jaar weer tegen jullie te mogen roeien als beide teams wel fit zijn! 4sec zou zeker geen probleem voor jullie geweest zijn, ben ik ook wel van overtuigd..

@ Geert: Het trainen met de biereco's samen is dit jaar wel gelukt ik zou niet weten waarom in het verleden behaalde resultaten een garantie moeten bieden voor de toekomst?

Zo en nu is het idd tijd voor de foto's ed...
Laatst gewijzigd door Mike op Wo 23 Sep, 2009 10:04, in totaal 2 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Mike

Berichtdoor f.alonso » Wo 23 Sep, 2009 11:32

Iemand zin om een mooi verslagje te maken voor op onze mooie site??
Mark, gewoon Mark...
f.alonso

Scouting groep: Aquarius, Dirkshorn; NTC RA23

Berichtdoor paullus » Vr 25 Sep, 2009 18:20

Malou schreef:Beetje laat misschien, maar ik ben je vrouw!

Als je een blond meisje in een GROEN 'I love Jip!'-shirt ziet lopen.... Dat ben ik!

we hebben elkaar gemist. we hebben genoegen moeten nemen met een man aan het stuur, helaas. het heeft allemaal geresulteerd in een 8e plaats. toch niet slecht zonder trainen. En nog een PR gezet op de 2km. Maar des te meer amibities voor volgend jaar nu.

Verder heb ik nog een vraag voor de andere roeiers. Wij roeien altijd zonder handschoentjes. Hardstikke stoer natuurlijk, en je kan je stoere verhalen op de maandag op school of werk wat extra kracht bij zetten door je opengereten poten te tonen. En toen wij op na de kansloos verloren 500m onze bebloedde handen van de riemen schoven, bleek de tegenstander met hun handschoenen er verrassend vrolijk bij te zitten. Dus zijn wij uit prestatie-technisch oogpunt aan het overwegen om toch wat uit te proberen. Hoe doen andere groepen dat? geen blaren met handschoenen? of toch maar incasseren zonder?
Laatst gewijzigd door paullus op Vr 25 Sep, 2009 18:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
Staff Über Tasman - Institute for topperformances
http://www.wildevaart.nl
Gebruikers-avatar
paullus

Scouting groep: Abel Tasman Giesbeek

Berichtdoor Geert » Za 26 Sep, 2009 15:34

Geen blaren met handschoenen alhier
Gebruikers-avatar
Geert

Berichtdoor Mike » Ma 05 Okt, 2009 15:04

Ook bij ons zijn de blaren een stuk minder sinds we handschoenen gebruiken :)..

wel even in het water houden voordat je gaat roeien..!
Laatst gewijzigd door Mike op Ma 05 Okt, 2009 15:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Mike

VorigeVolgende

Terug naar Het Verslag