FAQ Zoeken Forum regels Registreren Aanmelden

Forumindex Activiteiten Het Verslag

Het is momenteel Do 13 Dec, 2018 19:43
Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Bekijk je eigen berichten
Bekijk onbeantwoorde berichten
Bekijk actieve onderwerpen

Aanmelden  •  Registreren

Greppeltocht 2009

Berichtdoor Gaoot » Zo 22 Feb, 2009 13:55

Pfff! :P
[ Let's Make Gaos ]
Gebruikers-avatar
Gaoot

Scouting groep: Musinga Rijn - Stam - Dolfijnenleiding

Berichtdoor Rory » Zo 22 Feb, 2009 14:31

Inderdáád pfuuh! ;-)
Het was me weer een geslaagde Greppeltocht! Het was nog geen licht aan het worden toen ik m'n bed in ging, maar half 7 was toch een prima tijd :hoofdschuddend:
Nu even de douche in en dan weer tijd voor carnaval! (Al was het feestje op de Greppeltocht ook een mooie vervanger voor een avondje carnaval!)
Gebruikers-avatar
Rory

Scouting groep: St. Martinus, Zaltbommel

Berichtdoor marinka » Zo 22 Feb, 2009 22:00

I agree, kan me niet herineren van vorig jaar dat ik zo stuk was.
Aardig last van m'n knieholte en helaas toch ook blaren, misschien volgend jaar m'n kisten maar in de kast laten. Want zo veel lange afstanden loop ik er niet op.

Was bij mij ook zo tegen zessen voordat de oogjes dicht gingen, maar een mooie avond gehad! En weer de orginaliteitsprijs binnen gesleept en daarnaast een 24ste plaats in het eindklassement. (Misschien dat dit iets te maken heeft met het feit dat we niet echt wegduiken voor busjes, maar ze een leuk toneelstukje voorschotelen :P ).
Gebruikers-avatar
marinka

Scouting groep: Cornelis Tromp Groep 14

Berichtdoor dconel » Di 24 Feb, 2009 20:47

marinka schreef: (Misschien dat dit iets te maken heeft met het feit dat we niet echt wegduiken voor busjes, maar ze een leuk toneelstukje voorschotelen :P ).

Waar moet ik dan aan denken? Jammer dat ik er niet bij kon zijn, had er erg veel zin in!
Gebruikers-avatar
dconel

Scouting groep: Scouting Hank

Berichtdoor marinka » Wo 25 Feb, 2009 11:12

Nou, we gaan elk jaar voor de orginaliteitsprijs, aangezien lopen niet ons sterkste punt is. Dit jaar waren we dus verkleed als CSI mensen en eentje als lijk (voor zover je je als lijk kan verkleden). Als we dan een busje aan zagen komen, ging ons lijk op de grond liggen en begon het hele circus. Eentje zette met krijt een mooi lijntje om het lijk, de ander zette met rood wit lint de plek af, eentje maakte foto;s, een ander onder vroeg de mensen uit het busje en eentje verlichte dit alles een beetje :P In de omgeving van Barneveld staan dus nu een aantal mooie lijken op de grond getekend.

Het toneelstuk heeft wisselend succes, sommige vinden het grappig en nemen er de tijd voor, andere hebben wat meer haast. Maar jah, wij hebben in ieder geval altijd de grootste lol.
Gebruikers-avatar
marinka

Scouting groep: Cornelis Tromp Groep 14

Berichtdoor KC » Do 21 Mei, 2009 13:46

De organisatoren van de Greppeltocht organiseren zaterdag a.s. (ja ik weet het, kort dag) een benefietfeestje voor het nieuwe troephuis van Scouting Lunteren. Een gezellig feestje bij de restanten van het troephuis, dat op 30 april jl. afbrandde.

Afbeelding

Kunnen we ook nu weer vele waterscouts verwachten?
Laatst gewijzigd door KC op Do 21 Mei, 2009 13:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
KC

Scouting groep: Scouting Lunteren

Berichtdoor FW&K » Do 21 Mei, 2009 22:02

Ik zag het in de mail. Het was mij nog niet ter ore gekomen dat jullie gebouw gesneuveld is. Balen. Goede actie om een feestje te organiseren voor wederopbouw.
"Nee, je zou niet zeggen dat hij ooit bij de scouting is geweest" - Pater Moeskroen
Gebruikers-avatar
FW&K

Scouting groep: Musinga-Rijn Wageningen, Martinistam Groningen

Vorige

Terug naar Het Verslag