FAQ Zoeken Forum regels Registreren Aanmelden

Forumindex Activiteiten Het Verslag Nawaka 2014: 'Waterproof' in Roermond Voorpret

Het is momenteel Ma 23 Jul, 2018 17:36
Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Bekijk je eigen berichten
Bekijk onbeantwoorde berichten
Bekijk actieve onderwerpen

Aanmelden  •  Registreren

Zweedse waterscoutinggroep opzoek naar partnergroep

Moderator: ArnoNijhof

Zweedse waterscoutinggroep opzoek naar partnergroep

Berichtdoor Inger89 » Za 26 Okt, 2013 23:03

Een bevriende scoutinggroep uit Zweden, Goteborg, wil heeeeel graag naar het Nawaka komen aankomende zomer. Alleen hebben ze nu een uitdaging.. Vanuit Zweden met hun bootjes komen varen is een onmogelijke situatie. Daarom zijn ze op zoek naar een scoutinggroep die hun vletten wilt delen met ongeveer 10 zweedse scouts, ongeveer de leeftijd van Wilde Vaart (zo ver de informatie die ik heb ontvangen nu aangeeft). Dus, heb je nog plaats op je vletten of schouwen en durf je de nawaka een internationale ervaring te laten worden, laat het mij dan graag weten!
proud to be a modderscout
Gebruikers-avatar
Inger89

Scouting groep: Willen de Zwijger III, Dordrecht & TOES

Re: Zweedse waterscoutinggroep opzoek naar partnergroep

Berichtdoor FW&K » Wo 06 Nov, 2013 22:44

Volgens mij is zoiets via de organisatie ook wel te regelen. Ik kan me van de JubJam100 herinneren dat we als subkampstaf de groepen vroegen of ze wilde partneren. Wij hadden toen 2 buitenlandse groepen en daar waren zo groepen voor gevonden die dat wel wilden doen. Lijkt me bij de Wilde Vaart ook geen probleem.
"Nee, je zou niet zeggen dat hij ooit bij de scouting is geweest" - Pater Moeskroen
Gebruikers-avatar
FW&K

Scouting groep: Musinga-Rijn Wageningen, Martinistam Groningen

Terug naar Voorpret