FAQ Zoeken Forum regels Registreren Aanmelden

Forumindex Activiteiten Het Verslag Nawaka 2014: 'Waterproof' in Roermond Voorpret

Het is momenteel Wo 19 Sep, 2018 18:38
Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Bekijk je eigen berichten
Bekijk onbeantwoorde berichten
Bekijk actieve onderwerpen

Aanmelden  •  Registreren

Het Inschrijven en de onvermijdelijke problematiek...

Moderator: ArnoNijhof

Het Inschrijven en de onvermijdelijke problematiek...

Berichtdoor Fok! » Ma 30 Sep, 2013 15:02

Vanaf morgen (dinsdag 1 oktober) kan het eindelijk weer voor het eerst in 8 jaar: inschrijven voor een Nawaka :D :lol:

Zijn er groepen die echt morgen al op de knop drukken om zeker te zijn van deelname?
Ik denk dat onze groep nog even aftast hoeveel mensen er daadwerkelijk interesse tonen, maar heel lang zal het niet meer op zich laten wachten. Per slot van rekening kun je vast nog wel een periode lang je aantal personen wijzigen :idea:

Wat ik me kan herinneren van eerdere Nawaka's is er altijd wel discussie over het inschrijven in het algemeen en het inschrijven van bepaalde leeftijdsgroepen in het bijzonder. Ik ben benieuwd hoe dat dit jaar verloopt. We zijn inmiddels ook 8 jaar verder in de techniek, dus het zal toch - hoop ik - ook wat makkelijker gaan dan vroeger! :X

Anyway, in dit topic kunnen we helemaal los gaan over de inschrijvingsprocedure. Ik ben benieuwd!
Geen zeeman kan varen, zonder kompas,
geen schipper kan zingen, zonder zijn glas!
Gebruikers-avatar
Fok!
Groepsmoderator

Scouting groep: Waterscouting Vita Nova, Schagen

Re: Het Inschrijven en de onvermijdelijke problematiek...

Berichtdoor MB » Ma 30 Sep, 2013 15:16

Het inschrijven van bepaalde leeftijdsgroepen hangt volgens mij niet van de techniek af maar van de deelnemersvoorwaarden? ;-).

Ik heb er zelf alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen met SOL. (Gezien de ervaring die ik inmiddels met SOL heb bij het inschrijven voor andere groeps-, regio- en landelijke activiteiten.)
Gebruikers-avatar
MB

Scouting groep: Shawano's Lisse / Admiraliteit Rijnland (RA4) / Nawaka Subkamp Honshu / Kaagcup

Berichtdoor no-use » Ma 28 Okt, 2013 18:26

Ook de organisatie van Nawaka 2014 heeft daar (ook nog) een dilemma: half januari wordt gekeken naar de inschrijvingen en op basis daarvan wordt bekeken of plannen naar boven, of naar beneden moeten worden bijgesteld. In het slechtste geval kan ook de conclusie zijn dat Nawaka 2014 helemaal niet door kan gaan op basis van de inschrijvingen. Eigenlijk willen de organisatie medio januari weten hoeveel deelnemers er zijn. Vandaar de inschrijftermijn 'voor 19 januari'. Een onwenselijk scenario is natuurlijk ook dat elke groep 100% van de speltakken inschrijft en na half januari naar beneden bij gaat stellen tot het punt dat in maart 2014 nog maar 75% ingeschreven staat.

Probeer daarom zo reëel mogelijk in te schrijven, waarbij je twijfelgevallen natuurlijk best als 'ja' mag meenemen :)
no-use

Berichtdoor ricco » Ma 28 Okt, 2013 23:49

Hoi hoi,

Nou kwam ik tegen dat er per deelnemer voor de eerste inschrijving een bedrag van 75 euro betaald moet worden.
Moet dit ook direct over gemaakt worden?
En als het nawaka (helaas helaas helaas helaas) niet door blijkt te gaan, wordt dat bedrag dan weer teruggestort?
en stel we geven eerst 18 leden bij de zeeverkenners (scouts) op en er blijkt na januari toch eentje niet mee te gaan (ongeacht de oorzaak) kan die dan het bedrag van 75 euro terug krijgen? of is dit bedrag bedoeld om geen 'onzin'inschrijvingen te krijgen?
Gebruikers-avatar
ricco

Scouting groep: St. Martinus, te Zaltbommel

Berichtdoor MB » Ma 28 Okt, 2013 23:53

Gebruikers-avatar
MB

Scouting groep: Shawano's Lisse / Admiraliteit Rijnland (RA4) / Nawaka Subkamp Honshu / Kaagcup

Berichtdoor ricco » Di 29 Okt, 2013 00:26

check! :-)
Gebruikers-avatar
ricco

Scouting groep: St. Martinus, te Zaltbommel

Terug naar Voorpret