FAQ Zoeken Forum regels Registreren Aanmelden

Forumindex Materialen, Boten en Gebouw Vraag & Aanbod Personen en groepen

Het is momenteel Wo 22 Nov, 2017 19:30
Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Bekijk je eigen berichten
Bekijk onbeantwoorde berichten
Bekijk actieve onderwerpen

Aanmelden  •  Registreren

[gezocht] WETRO-leiding uit 1999

[gezocht] WETRO-leiding uit 1999

Berichtdoor vaantje » Di 30 Jan, 2007 19:55

:arrow: Waterratje-mod: Topic verplaatst naar Vraag & Aanbod -> Personen & Groepen

Ik ben op zoek naar zeeverkennerleiding van de WETRO-groep uit 1999 of 2000 (ik weet het niet meer zeker). Ik ben toen, samen met Niels (van mijn scoutinggroep) op kamp geweest met de WETRO, in Engeland. Dat was supercool, maar ben vrij snel bijna iedereen uit het oog verloren. Zou leuk zijn om ze weer te vinden.

Het gaat om:
Hein, Jorinde (was toendertijd een stel), Vincent, Daniel Hofman en Frans.

Ik ben Anita uit Emmeloord en heb het toen ontzettend naar mijn zin gehad. 't Zou leuk zijn om de anderen weer eens te spreken.
Gebruikers-avatar
vaantje

Scouting groep: Scouting Emmeloord/WASA

Berichtdoor blij meisje » Di 30 Jan, 2007 20:27

Hey Anita,
ik ben Marlon van de Wetro-groep Rotterdam en was ook op kamp in Engeland. Ik was toen nog een zeeverkenner.
Was jij niet 1 van de 2 landscout mensen die met ons mee waren? en dan heb ik ook nog jouw landscoutingdas hier liggen, hoe is het met mijn wetro-das haha?
Hein en Jorinde zijn nog steeds een stel zover ik weet.
Helaas zijn al die leiding weg van scouting, alleen Vincent komt heeel af en toe nog eens langs als we iemand nodig hebben voor het zeilen.

Volgens mij was het kamp trouwens in 2000, leuk dat je mensen zo weer opzoekt, helaas zijn ze weg bij de groep. Maar ik denk dat als je het echt wilt ik wel aan hun gegevens kan komen via de groep.

Ik hoor het wel!
Groetjes Marlon
blij meisje

Scouting groep: Wetro Groep Rotterdam en Sea Lions Wijk bij Duurstede

Berichtdoor vaantje » Di 30 Jan, 2007 20:33

Haha, ik heb je das nog steeds ja! Heb hem nog weleens laten zien aan mijn beste vriendin die waterscout is. Ik was inderdaad een van de twee landscouts die mee was.

Het zou wel cool zijn als je nog aan die adressen zou kunnen komen. Vincent heb ik op het NaWaKa nog gezien (ik blijf maar bij waterscouts uitkomen lijkt het, best eng), van de rest heb ik echt nooit meer wat gehoord, op de foto's die Daniel mij eens gestuurd heeft na.

Ik zit nu heel hard te denken wie jij moet zijn, aangezien er wel veel zeeverkenners waren maar niet zoveel meisjes....
Gebruikers-avatar
vaantje

Scouting groep: Scouting Emmeloord/WASA

Berichtdoor Geertrui » Di 30 Jan, 2007 20:36

vaantje schreef:Haha, ik heb je das nog steeds ja! Heb hem nog weleens laten zien aan mijn beste vriendin die waterscout is.
:idea:
"Nicht der Wind, sondern das Segel bestimmt die Richtung"
Gebruikers-avatar
Geertrui

Berichtdoor blij meisje » Di 30 Jan, 2007 21:15

Haha, ik was toen ook nog maar net zeeverkenner het was me eerste zeeverkennerkamp haha. Ik zat in een bak met nog 2 meisjes, en er was volgens mij nog een meisjesbak maar die meisjes waren ouder en meer make-up meisjes. Haha ik was jonger en stoerder :P Ik heb vincent dan weer niet gezien op NaWaKa haha, hoewel ik daar ook was maarja dat is op zich niet heel gek op zo'n groot terrein.

En je kan natuurlijk altijd gewoon een keertje langskomen om te zien hoe het nu bij ons gaat ;)
als je even wacht zeilen we weer, is misschien nog leuker om dan mee te draaien.

~Owja, ik kan nog steeds de vinger-oefeningen haha!
ik heb nog wel steeds moeite met die laatste :!: die kan ik nog niet na 7 jaar
blij meisje

Scouting groep: Wetro Groep Rotterdam en Sea Lions Wijk bij Duurstede

Re: [gezocht] WETRO-leiding uit 1999

Berichtdoor Colin » Do 12 Mei, 2011 13:36

Hi Anita leuk om weer iets van je te horen Mij herrinner je misschien ook nog wel Colin is de naam Leiding van de Welpen Nu ook van Zeeverkenners ochtend Link www.vliegendehollander-wetro.com
Als je zin heb mag je natuurlijk wel eens komen zeilen de boten liggen klaar.

Engeland was inderdaad in 2000 op broadstone warren. leuk kamp.

Jorinde en Hein zijn getrouwd en hebben 2 kids. helaas zien we ze alleen nog op koninginnendag.

nog veel plezier en als je Niels nog ziet doe hem de groeten.
ps Marlon de vinger oefeningen zien van Niels.

Colin &:& _O-
Colin

Scouting groep: Wetrogroep

Terug naar Personen en groepen