FAQ Zoeken Forum regels Registreren Aanmelden

Forumindex Materialen, Boten en Gebouw Vraag & Aanbod Personen en groepen

Het is momenteel Wo 20 Sep, 2017 01:19
Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Bekijk je eigen berichten
Bekijk onbeantwoorde berichten
Bekijk actieve onderwerpen

Aanmelden  •  Registreren

GEZOCHT: Leiding voor alle speltakken in IJmuiden

GEZOCHT: Leiding voor alle speltakken in IJmuiden

Berichtdoor Karina » Wo 02 Jun, 2010 11:49

Gezocht leiding voor alle speltakken!!

Dankzij onze nieuwe steiger (geplaatst feb 2009) is het leden aantal van onze groep omhoog geschoten!
Super fijn natuurlijk, maar nu zitten we bij de dolfijnen en verkenners met een wachtlijst (wat een luxe voor ons) en dat willen we eigenlijk niet.
Daarnaast zaten we al erg krap in leiding aantallen en gaan na de zomer 2 stafleden stoppen.

Dus wij zijn op zoek naar een (vrouwelijke) dolfijnenleiding (we hebben al 2 stoere mannen, maar de helft van de groep bestaat uit meisjes, dus een dame is zeer welkom).
Op dit moment hebben we 9 dolfijnen en er blijven waarschijnlijk nog 1 of 2 kinderen van de Jeugdsportpas "hangen". De dolfijnen hebben opkomst van 12.00 tot 14.00 uur. Ze hebben de beschikking over een clubgebouw(tje), een groot grasveld en een klein roeivletje.

Tevens op zoek naar een verkennersleiding, zeilervaring is een pré, maar het is ook mogelijk om via onze groep je CWO3 te halen. Het team bestaat uit 1 vrouw (ik) en 2 mannen, waarvan er 1 gaat stoppen in september.
Op dit moment hebben we 19 verkenners, verdeeld over 3 bakken. Een aantal meisjes, maar merendeel jongens. Ook verwacht ik dat er nog 1 of 2 van de Jeugdsportpas bij de groep willen komen, maar aanmeldingen via mail, moet ik nu dus al vertellen dat we vol zitten.
De verkenners hebben opkomst van 13.00 tot 16.00 uur. We gaan zoveel mogelijk het water op. Dit jaar is ons zeilseizoen op 17 april gestart en we zullen tot eind oktober doorvaren.

En als laatste zijn we op zoek naar wilde vaart leiding. Er is 1 man leiding, maar die stopt in september. Het is nu een klein clubje: 4 jongens die niet allemaal even regelmatig komen, maar over 2 jaar staat er een flinke groep verkenners klaar om wilde vaart te worden.
De wilde vaart heeft opkomst van 13.00 tot 16.00 uur en draait nu nog af en toe mee met de verkenners, als aparte bak (voor al met een groter spel).

Wat bieden wij; een leuke gezellige groep. Op zaterdag blijft het merendeel nog lekker plakken en komen er vaak ook nog loodsen langs voor een biertje in het Loodsenhok of lekker in de zon op de steiger!

Heb je interesse, dan hoor ik dat heel graag en kun je natuurlijk komen kijken in IJmuiden!

Karina
1969 - 2009 Nannie van der Wiele 40 jaar
Gebruikers-avatar
Karina

Scouting groep: Nannie van der Wiele - IJmuiden

Terug naar Personen en groepen