FAQ Zoeken Forum regels Registreren Aanmelden

Forumindex Scouting Discussieplein

Het is momenteel Za 25 Nov, 2017 04:51
Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Bekijk je eigen berichten
Bekijk onbeantwoorde berichten
Bekijk actieve onderwerpen

Aanmelden  •  Registreren

Wie is wat in SN?

Re: Wie is wat in SN?

Berichtdoor beheerdersintjoris » Ma 09 Jan, 2012 11:44

Admiral schreef:Ik heb begrepen dat de heer Koopman (CDA) is afgetreden als voorzitter en dat er een opvolger (VVD) is benoemd.
Bevstiging hiervan heb ik nog nergens officieel kunnen lezen?

Of je wil het niet zien? Heeft zowel in de 2-wekelijkse e-mail nieuwsbrief als op de frontpage van de website gestaan en is ook uitgebreid over getwitterd, gefacebookt etc?!

Had je graag een persoonlijke brief willen hebben van de nieuwe voorzitter? Of had je een artikel verwacht op de voorpagina van de Telegraaf? Zeg het maar, dan vragen we hem meteen of hij dat de volgende keer kan regelen! 8)
Gebruikers-avatar
beheerdersintjoris

Scouting groep: Zeeverkennersgroep Sint Joris

Berichtdoor dconel » Ma 09 Jan, 2012 18:42

Ja oke, maar ik houd ook in de gaten en heb het dan ook gemist denk ik.. Ik wist ook van niets :P En stalk SN toch aardig naar mijn gevoel..
Dirk is de naam
Gebruikers-avatar
dconel

Scouting groep: Scouting Hank

Berichtdoor Admiral » Ma 09 Jan, 2012 21:02

SN claimt een club te zijn met een groot democratisch gehalte en grote openheid naar zijn leden

Dat heb ik ditmaal duidelijk gemist.

Dat zal bets mijn fout zijn, maar ik had wat meer van die openheid en informatie verwacht.
Dom van mij
Admiral

Scouting groep: Calandtroep

Berichtdoor rene » Zo 05 Feb, 2012 01:00

dconel schreef:Ja oke, maar ik houd ook in de gaten en heb het dan ook gemist denk ik.. Ik wist ook van niets :P En stalk SN toch aardig naar mijn gevoel..

Dan kan best wel kloppen, de site van SN is wat je noemt nu niet echt transparant, te veel klikken om ergens te komen.
Gebruikers-avatar
rene

Scouting groep: sc. wesselgroep vlaardingen

Berichtdoor beheerdersintjoris » Ma 06 Feb, 2012 10:50

rene schreef:
dconel schreef:Ja oke, maar ik houd ook in de gaten en heb het dan ook gemist denk ik.. Ik wist ook van niets :P En stalk SN toch aardig naar mijn gevoel..

Dan kan best wel kloppen, de site van SN is wat je noemt nu niet echt transparant, te veel klikken om ergens te komen.

Daar heb je wel een beetje gelijk in, aan de andere kant moet je bij het maken van een website ook vaak keuzes maken ten aanzien van doel en doelgroep. De nieuwsberichten op de site zijn vooral leuke, aansprekende feitjes en weetjes over scoutingactiviteiten. De wisseling van voorzitter is natuurlijk weinig aansprekend nieuws, dus zal er maar kort gestaan hebben. In een democratische organisatie met een bestuur met portefeuillehouders is de voorzitter toch vooral de 'begeleider' in plaats van de leider...
Gebruikers-avatar
beheerdersintjoris

Scouting groep: Zeeverkennersgroep Sint Joris

Vorige

Terug naar Discussieplein