FAQ Zoeken Forum regels Registreren Aanmelden

Forumindex Non-Scouting Lifestyle

Het is momenteel Ma 23 Jul, 2018 17:12
Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Bekijk je eigen berichten
Bekijk onbeantwoorde berichten
Bekijk actieve onderwerpen

Aanmelden  •  Registreren

de reden achter een tattoo of een piercing

de reden achter een tattoo of een piercing

Berichtdoor orion 481 » Di 28 Apr, 2009 23:23

er is hier dan wel een topic over wie er een tattoo en/of piercing heeft, maar je kan er dan alleen helaas niet lezen waarom je juist die piercing en/of tattoo heb.
dus vandaar deze topic.

wat is de reden dat je een piercing en/of tattoo heb en waarom juist die tattoo en/of piercing?? en op welke leeftijd heb je deze laten zetten.
Laatst gewijzigd door orion 481 op Di 28 Apr, 2009 23:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
dont judge someone on the looks, get to know somebody before, then judge the one
Gebruikers-avatar
orion 481

Scouting groep: jutters willemsoord & jutters rainiero

Berichtdoor orion 481 » Di 28 Apr, 2009 23:35

dan zal ik maar gelijk de aftrap geven:

ik heb al vanaf mijn 12de een navelpiercing, de reden: ja gewoon omdat ik deze erg mooi vind, het ging als een grapje met me vader, ik was namelijk samen met me ouders in een tattoo/piercing shop in enkhuizen en daar liet me moeder een nieuwe tattoo zetten ik stond toen naar de piercings te kijken en zij voor de grap tegen me vader dat ik wel een navelpiercing wou en tegen mijn verwachting in mocht dat en 15 min later zat die er in:):)

op mijn 17de heb ik mijn eerste tattoo laten zetten (foto zie je als mijn avatar).
ik heb uhm op mijn rechter schouderblad en de reden is dat ik gewoon hellemaal gek was van dat plaatje, op mijn 13de had ik dat plaatje al gevonden maar kreeg toen nog geen toestemming van me ouders daarvoor hun zijden toen: als je 16 bent mag het, vervolgens heb ik op mijn 16de verjaardag nog een keer toestemming gevraagd en heb toen de toestemming gekregen, ik had toen alleen nog geen baan en moest sparen van me zakgeld en heb daarom pas op me 17de de tattoo laten zetten. nu staat deze tattoo gelijk ook voor een periode in me leven die ik heb gehad dat ik helemaal into the gothic gebeuren was.

mijn lip piercing heb ik een maan of 2 á 3 geleden laten zetten, ik mocht nooit andere piercings van me ouders en zeker niet in me gezicht, maar aangezien ik al een hele tijd een zeer goeie vriendin heb (waarvan haar vader tattoo artist is en piercer en nog een vrouwelijke piercer heeft rondlopen in zijn shop) mocht het eigenlijk nog niet maar zijden me ouders dat ze me toch niet meer tegen konden houden en toen heb ik me lip piercing op een zaterdag middag laten zetten

me tepelpiercing kwam ook vrij onverwachts, ik loop al jaren met het idee meerdere piercings te willen maar omdat dit nooit mocht heb ik dit ook niet gedaan maar nadat ik me lip piercing had gekregen hadden me ouders zoiets van ze gaat der gang maar dus heb toen ik na 2 weken terug ging naar me piercer om me lip piercing te laten controleren gelijk gevraagd of zij ook tepel piercings zet, en ja dat deed ze, dus nog geen 30 min later was ik ook een tepel piercing rijker.

en dan nog me komende tattoo, die staat gepland op 8mei 2009 om 20:00 dit word een tattoo ter nagedachtenis aan me opa en me oma die overleden zijn. het is een soort van vogel met sterren erom heen.
deze datum is gelijk ook een zeer speciale dag dit omdat dit gelijk ook nog is de verjaardags datum van me oma is
dont judge someone on the looks, get to know somebody before, then judge the one
Gebruikers-avatar
orion 481

Berichtdoor sjef » Wo 29 Apr, 2009 10:47

Persoonlijk denk ik dat je dit verhaal best wel in dit topic had kunnen zetten, nog een topic over tattoo's en piercings was wat mij betreft niet nodig.
Goed op Drijf!

Mijn lijfspreuk.... Een fout in het verleden, is een wijsheid voor de toekomst....................................................................................... als je er iets van leert..
Gebruikers-avatar
sjef

Scouting groep: Dr. A.F. Philipsgroep Eindhoven

Berichtdoor orion 481 » Wo 29 Apr, 2009 14:14

dat topic gaat over wie er een tattoo en/of piercing heeft en niet over wat de redene daar achter is, maar als jij vind dat het daar hoort dat sluit je dit topic maar
Gebruikers-avatar
orion 481

Terug naar Lifestyle