FAQ Zoeken Forum regels Registreren Aanmelden

Forumindex Waterscouting.com Mededelingen Sitecrew

Het is momenteel Di 23 Okt, 2018 21:13
Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Bekijk je eigen berichten
Bekijk onbeantwoorde berichten
Bekijk actieve onderwerpen

Aanmelden  •  Registreren

[vacature Moesjeteam] Wie wil...?

[vacature Moesjeteam] Wie wil...?

Berichtdoor Moesje » Wo 18 Jul, 2007 22:19

... mijn nieuwe vriendje worden?

Alle fans ganse land, leescht en pak een pen ten hand!

Als je je af vroeg wie de posters maken en je komt tot het antwoord: "Dat doen de users die de spreuken verzinnen!", dan heb je het mis en adviseer ik je om even door te lezen.
Als je al wist dat de spreuken door de leden van het moesjeteam geselecteerd worden en vervolgens tot posters gevormd worden, dan kan je het beste ook verder lezen...

Ik ben op zoek naar een nieuw teamlid bij het Moesjeteam. Lidy en Gorgelmuil vormen nu het Moesjeteam. Gorgelmuil heeft aangekondigd om te stoppen als lid van het Moesjeteam en daarmee komt er dus een plekje vrij voor JOU! 1 plekje? Eigenlijk niet, ik ben op zoek naar twee nieuwe vriendjes!

Wie zoek ik?
Ik zoek twee Waterscouting.commers die vriendjes zijn met Word.
Je bent creatief en vindt het leuk om met tekst te spelen. Ook heb je een mening over de toekomst van mij en mijn posters. (Ik weet zelf niet hoe ik er over 1 jaar uit zie en hoop dat jij dat wel weet..)
Ook ben je minimaal 16, maximaal 116 jaar oud en lijkt het je leuk om je op vrijwillige regelmatige basis in te zetten voor Waterscouting.com.

Wat bied ik je en wat biedt Waterscouting.com je?
Leden van het Moesjeteam zijn automagisch lid van de Sitecrew en behoren tot de groep mensen die deze site draaiende houden. Binnen de sitecrew vind je veel gezelligheid en (minstens) 1 maal per jaar staat er een vergader-/ontspanningsweekend op het programma, waar je je heel erg gaat vermaken.
Verder bieden wij een basis om jezelf grafisch/tekstueel creatief te ontwikkelen, wat wellicht voor je toekomst nog wel eens van pas kan komen...

Geïnteresseerd?
Als je nog meer vriendjes met Moesje wilt worden dan je nu al bent, dan wordt het tijd om in de mail-pen te klimmen... Schrijf je sollicitatie met motivatie naar moesje@waterscouting.com.

Ik hoop snel iets van je te lezen!

Groetjes,
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Moesje op Di 27 Okt, 2009 23:47, in totaal 4 keer gewijzigd.
Moesje leerde Loesje zeilen in een echte lelievlet...
Gebruikers-avatar
Moesje
Sitecrew

Scouting groep: Waterscouting.com

Berichtdoor ArnoNijhof » Ma 26 Okt, 2009 23:26

Nawaka F.A.Q.
Als jouw vraag er niet tussen staat, mail dan de helpdesk: helpdesk@nawaka.scouting.nl
Volg Nawaka op Facebook
Volg Nawaka op Twitter @nawaka_nl
Gebruikers-avatar
ArnoNijhof

Scouting groep: Diensthoofd Communicatie - Nawaka 2014 / Klimopgroep / Martinistam

Berichtdoor doc » Ma 26 Okt, 2009 23:28

Zou je anders vriendje willen worden? :idea:
Hee waar gaan we heen, diddelidee!?
Hee wie gaat er mee, diddelidee!?
Overal in Ierland zeggen ze: Hee hee hee diddelidee!
Gebruikers-avatar
doc
Sitecrew

Scouting groep: Willem de Zwijgergroep III

Berichtdoor ArnoNijhof » Di 27 Okt, 2009 21:32

Lijkt me leuk, alleen al om de leuke weekendjes Nijmegen! Maar ik wil eerst haar handtekening! ;)
Nawaka F.A.Q.
Als jouw vraag er niet tussen staat, mail dan de helpdesk: helpdesk@nawaka.scouting.nl
Volg Nawaka op Facebook
Volg Nawaka op Twitter @nawaka_nl
Gebruikers-avatar
ArnoNijhof

Scouting groep: Diensthoofd Communicatie - Nawaka 2014 / Klimopgroep / Martinistam

Berichtdoor f.alonso » Di 27 Okt, 2009 23:42

U vraagt, wij draaien :)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door f.alonso op Di 27 Okt, 2009 23:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
Mark, gewoon Mark...
f.alonso

Scouting groep: Aquarius, Dirkshorn; NTC RA23

Terug naar Mededelingen Sitecrew